TOMT

Har knappt sovit något i natt, oroat mig över saker jag egentligen inte borde, plus att jag har lyckats bli ännu mer förkyld sedan igår. Det passar verkligen utmärkt med tanke på mina stora planer (träningsmässigt) denna veckan. Måndag morgon började tidigt eftersom jag inte kunde sova och att jag skulle till körskolan redan 09.10, regnet och påverkade mitt körande idag,  så med andra ord gick det inte bra. Om vi då ska sammanfatta min underbara morgon - förkyld, REGN, förbannad/besviken, svullen?, dålig körlektion och inga halstabletter. En perfekt början på en ny vecka! Nu ska jag krypa ner i soffan och gömma mig under min mysiga filt, titta på en film och tycka riktigt synd om mig själv, knarka nässpray och dricka te. Förhoppingsvis somnar jag också. Vi hörs antagligen senare, eftersom jag inte ska till skolan, eller träna. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0