STRESSIGT

Har precis kommit hem från frissan, blev tyvärr inte lika nöjd som jag brukar men kan trösta mig med att det hinner växa till sig innan Tobias student. Dagen började tidigt idag, satt länge och åt frukost bestående av havregrynsgröt med varma bär och en kopp te (ja, jag vet att jag alltid äter det till frukost). Därefter bakade jag scones till mamma, mest för att hon är så söt på morgonen och för att jag hade tid över!? Cyklade sedan ner till Fysiken och tränade en timme (första vistelsen på gymmet sedan vi flyttade till huset, applåder). Tråkigt nog gick mitt årskort ut idag! När jag sedan kom hem och hade duschat åt jag lunch - omelett med bacon och sallad, hur gott som helst och min nya favorit! Cyklade sedan snabbt till skolan för att lämna in ett arbete, därefter träffade jag Robin och Markus en snabbis. Nu ska jag trycka i mig ett äpple, sedan vila ögonen fem minuter innan Kjoi kommer. Uppdaterar säkert ikväll igen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0