MYSKVÄLL I HELSINGBORG

Hann inte blogga igår så därför snurrar jag tillbaka klockan några timmar. Igår kom Kjoisen till mig, vi hade planerat sedan ganska långt tillbaka att det skulle vara "vår kväll" idag. Vid 18.00 åkte vi till Helsingborg, gick runder på stan innan alla affärer stängde (jag lyckades hitta ett par plastskor på Trampolin, 99 kr). Därefter gick vi ner till Hamnkrogen och åt mat, drack vin och njöt av varandras hemligheter, skitsnack och sällskap.

     Efter att vi spenderat halva kvällen på Hamnkrogen gick vi bort till Filmstaden för att avsluta kvällen med nötter från TastyHouse, vindruvor från ICA och en bra film. Vi besämde oss för att se Dumpad, vilket vi båda ångrade djupt. FY FAN (ursäkta) men den filmen var något av det mest patetiska mina ögon har skådat, helt sjukt? Plus att vi satt förbannat obekvämt. Så för att jag inte skulle få ett hysteriskt anfall, smet jag & Kjoi ut från salongen efter en timme och åkte hem till mig istället. Haha! Sammanfattning, kvällen var mer än perfekt, förutom bion som faktiskt förstörde vår mysiga stämning! 
Fler Kjoi-mys-kvällar tack

    
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0