JAG ÄR SÅ LYCKLIG

Tobias överraskar mig hela tiden, idag ringde han och berättade att han kommer till mig redan ikväll, han hade tagit ledigt från sin skolan imorgon (vilket aldrig har hänt tidigare) och var tydligen ledig på fredag, detta kom som en chock men gud vad mysigt och jag är överlycklig. När T kom innanför dörren promenerade vi ner i stan och köpte en väska till mig (lönen har kommit).


Nu sitter vi hemma hos mig igen och det är verkligen full rulle eller kaos i köket, mamma bakar och lagar mat samtidigt. T skrattar och mamma svär och pratar med sig själv!?

Ikväll ska jag och älskling på picnic i Järavallen, jag har laddat upp ordentligt med godsaker men han vet inte riktigt om det än, jag ska lägga fram det på ett romantiskt sätt, visa mina valp-ögon och tjata! Sedan kan han förhoppningsvis inte tacka nej. Nu är det dags för mat - Kycklingwook med nudlar! Så fantastiskt gott och det passar perfekt en dag som denna!

   
Emmie: Mamma, du vet att dessa bilderna åker ut på bloggen sen?
Mamma: Ja, men glöm inte skriva att det är din mamma som bakar.
Emmie: Nej, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh vad gott det ser ut Emmie :D

2008-05-29 @ 19:22:11
URL: http://mtl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0