FREDAG

Morgon

Gick upp tidigt idag för att hinna med allt jag planerat, tyvärr ville inte min pojkvän detsamma. Så jag fick helt enkelt äta frukost i min ensamhet med endast radion som sällskap (jätte skoj). Efter ett tag dök han upp i köket, klädd i kalsonger och en enorm morgonfrilla. Han tog en skål med coco-pops, en riskaka och sängde sig på soffan och tittade på tv medan jag tog på mig kläder & sminkade mig. Tror ni att han hade vågat göra sådär om mina föräldrar varit hemma? DET TROR INTE JAG I ALLA FALL. Därefter körde vi snabbt till min skola och lämnade respektive hämtade böcker inför kommande prov och inlämningar.

   

Eftermiddag

Körde ner i stan i hopp om att hitta en klänning till mig, lyckades absolut inte. Istället lyckades jag planera och betala Tobias studentpresent och jag måste erkänna att jag är extremt nöjd med den. Efter en snabb sväng i Landskrona stad, körde vi till Center Syd i hopp om att hitta en klänning och där LYCKADES jag. En jätte fin-cool-söt-färgglad klänning på MQ och en matchande väska på HM. Därefter körde vi hem till pappa Leif och fikade, tog förväl (han åker på semester i natt) och snackade skit.



Kväll
Har varit på möte i Höganäs, känns skönt nu efteråt! När vi kom hem till Landskrona igen, gick jag och T ner på Tycho och njöt av en alldeles perfekt middag (tychobiff), röd vin och varandras sällskap på en fullsmockad uteservering i solen. Helt perfekt! På vägen hem gick vi inom ICA och köpte glass, choklad och popcorn, så nu är vi riktigt laddade inför en mysmysmys kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0