VART TOG HELGEN VÄGEN?

Gud vad tidigen har gått fort i helgen, men så brukar det ju vara så när man har roligt? Tyvärr så missade jag & Tobias en myskväll med alkohol och spel hemma hos Anna i lördags, vi var redan bjudna på middag till hans bror och tyvärr så har jag inte alls hunnit njuta av det fantastiska vädret som helgen har bjudit på och är därför är jag lika blek och tråkig som tidigare. Istället har jag jobbat, men som tur är har jag haft fint besök både lördag och (idag) söndag. Julia har provjobbat på Gläntan och gjorde verkligen succé. Du var jätte duktig raring! Jag håller tummarna för dig att du får fortsätta jobba där tillsammans med mig, då kommer sommaren bli perfekt.


Nu har jag precis hoppat ner i sängen och laddat upp med nötter, mörkt choklad och min, för tillfället, bästa film What happens in Vegas. Efter min myskväll, skall jag stänga av allt som heter lampor, tv och datorer. Tyvärr får jag somna i min ensamhet i natt för Tobbe Trollkarl är i Ystad och festar. Hur ska jag klara av detta problem, han har varit vid min sida sedan i onsdags? Jag hoppas i allafall att han har jätte tråkigt, för jag har minsann det mycket trevligare i min säng! 
Vi hörs mina vänner.


image689

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin kväll :)

2008-06-01 @ 22:59:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0