PAUS

Om jag ska överleva denna otroligt heta dag, måste jag verkligen lägga in time out-kortet en stund och ställa mig i duschen, för annars kommer jag svettas bort och därefter likna en vattenpöl! Har legat och pressat sedan 12.00 i förmiddags (ganska dumt egentligen), men det har faktiskt varit otroligt skönt. Jag har även pluggat en del, ätit lunch och börjat läsa en grymt bra bok. Dessutom har brännan förbättras och jag känner mig redan lika brun som P-Diddy. Nu ska jag hoppa in i duschen, cykla hem till farmor&farfar och fika, därefter ska jag laga överraskningsmiddag till mamma! Det blir spagetti och köttfärsås á la Emmie med massor av tillbehör.

Vad händer ikväll?
Ikväll skall jag umgås med en mycket gammal, men otroligt saknad vän. Det var säkert sex månader sedan vi tträffades och pratades vid och det är illa, riktigt illa. Det kommer bli hur trevligt som helst, jag längtar! Nästa destination - duschen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0