GOD MORGON

Kom hem sent igår efter en mycket lyckad, trevlig och perfekt kväll i Helsingborg. Redan i natt bestämde jag mig för att jag skulle sova länge idag, vilket resulterade att jag vaknade klockan 07.00 av att mamma & Roger sprang runt och stirrade utanför mitt rum. Jag öppnade fönstret, gömde mitt huvud under en kudde och satte på tvn i hopp om att kunna somna om igen, vilket jag lyckades med.
     Har precis vaknat till liv igen, klockan är nu 09.51 och det känns i hela kroppen att jag fortfarande har missat några timmars sömn, men det tar jag lätt igen i solstolen lite senare idag! Nu ska jag ut och promenera en sväng, äta frukost, göra en inpackning på mitt förtillfället tråkiga hår därefter är solstolen och min nya bok mina offer resten av eftermiddagen. 
     Kvällen har jag ännu inte planerat fullt ut, men det är tisdag idag vilket betyder att det är Desperate Housewives klockan 21.00 på kanal 5 och det går absolut inte att missa. Ellerhur tjejer? 

   
Lite egobilder såhär en solig tisdag sitter som en fläskläpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0