UNDERBARA ONSDAG

Har precis kommit hem från en otroligt mysig dag med Julia, bestående av shopping och mat i Helsingborg. Dock är jag otroligt missnöjd med Graffity Café på Knutpunkten, aldrig mer! Annars var dagen utmärkt! Jag lyckades hitta en ny sjal, en (enligt mig) riktigt snygg bikini och en kjol från Carlings. Nu börjar jag bli riktigt laddad inför sommaren och resan till Turkiet. På tal om Turkiet så fick vi det underbara beskedet idag att Robin fick vara ledig från sitt jobb under den veckan vi bokat, vilket betyder att vi nu kan betala in och endast vänta 52 dagar till innan vi sitter på flygplanet. Helt amazing! 

Nu ska jag göra mig en smoothie (proteinpulver, banan, yoghurt och nötter), läsa Vecko Revyn och njuta av solen innan jag ska promenera bort till Robin och hålla honom sällskap resten av kvällen. Vi ska dricka te och titta på Grey´s Anatomy. En perfekt avslutning på ännu en perfekt dag!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0