ONSDAG

Idag startade jag morgonen med en jogging-runda längs med havet. Otroligt uppfriskande! Efter jag duschat satte jag mig i trädgården (klädd i morgonrock) och åt frukost. Därefter gick jag ner i stan en snabb sväng, i hopp om att hitta något nytt till mig och min garderob. Jag lyckades faktiskt riktigt bra ännu en gång!En sjal, en kofta, en kjol och en klänning.  Med andra ord älskar jag mitt jobb och att jag får gott om extra pengar, så att jag kan köpa det-här-behöver-jag-shopping. Efter min lilla shoppingrunda slängde jag mig med en stor blåbärs-smoothie i solstolen och läste Elle, somnade och vaknade en timme senare - snurrig, bränd och törstig!?

    

Planer inför kvällen
Grillning med familj och en del av släkten hemma hos oss.
Göra mig klar.
Hem till Julia och därefter hem till Glenn och förfesta.
Vidare till Tornet där Jesper och Anton har fest.


Kommentarer
Postat av: elvira

var köpte du linnet? sjukt fin !

2008-05-13 @ 16:13:08
URL: http://Elviralouiseerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0