KÖRSKOLAN

God morgon alla läsare, hoppas ni haft en trevlig helg och är laddade inför en ny vecka med nya äventyr. Som vanligt när jag är ledig kan jag inte sova längre än till åtta, därför sitter jag här framför datorn och stirrar en tidig måndag morgon, klädd i pyjamas och har knorr mitt på huvudet. (Look like little MY). Dessutom har jag träningsvärk från vaderna, via benen/rumpan, upp till axlarna och ut till fingertopparna!? 
 

Idag 10.35 skall jag till körskolan för första gången. Det kan nog bli ett och annat skrattanfall! Så snälla, håll tummarna för mig? Dags att hoppa in i duschen, göra mig fräsch och därefter äta en stabil frukost, bestående av havregrynsgröt, smälta bär och en stor kopp te.

Skriver mer sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0