HEMMA IGEN

Läraren: Har du kört bil tidigare?
Jag: Ja, men bara lite i Järavallen och industriområdet.
Läraren: Bra, då kör jag dig till Strandvägen så får du köra runt här i stan och visa vad du kan.
Jag: Menar du allvar?


Tro det eller inte, men jag lyckades överleva första körlektionen och det gick bättre än förväntat. Lärde mig en hel del saker idag som jag skulle öva på till nästa måndag. Så därför måste jag och mamma ut och träna senare. Fan vad roligt det är att köra bil, känner mig helt vuxen!

     Efter besöket på körskolan promenerade jag ner i stan en sväng. Jag lyckades hitta en kort jeansjacka inne på Olofsson, sista jackan i den modellen. Älskade jeansjacka, du har varit efterlängtad! Det var ett riktigt det-är-du-värd köp och nu kan jag stryka det på min "behöver lista". Nu ska jag äta en härlig lunch, plugga lite och vänta på att mamma ska komma hem så att vi kan övningsköra och åka ner på banken och betala resan till Turkiet.
Endast 47 dagar kvar!
 

image579

Kommentarer
Postat av: Josse

Du behöver ingen jeansjacka....det du behöver är ett par rejäla mögisar! :)

2008-05-19 @ 23:14:15
URL: http://korrelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0