HEJ

Klockan är nu 07.30 och här sitter jag framför datorn EN SÖNDAG MORGON. Vad håller på att hända med mitt liv, jag kan snart börja matcha mig med pensionärerna!? Det är faktiskt sorligt. Idag är det strålande väder, tyvärr får jag inte njuta av det idag heller eftersom jag ska jobba! Men hellre fina extra pengar än en röd solbränna! Kan iallafall trösta mig med det. Nu ska jag försöka väcka mi novio, som antagligen kommer få ett hysteriskt utbrott om jag ens försöker!? Men han lovade igår att vi skulle äta mys frukost i trädgården - klädda i morgonrockarna! Och ett löfte är ett löfte. Så nu ska jag göra i ordning frukost och därefter ta på mig skyddsutrustning och väcka mr X (det kommer bli intressant).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0