GOD MORGON

Förfesten hemma hos Glenn var trevlig och sällskapet var också kanon, måste dock erkänna att jag är besviken på festen i Tornet. Som alltid, när det är som roligast och mest drag stänger festen!? Det var synd, men egentligen ska jag inte klaga med tanke på att jag ska jobba idag (torsdag) och kom i säng hyfsat tidigt igår efter två panodil och 1 liter vatten. Med andra ord är jag utvilad och inte bakfull idag.

Efter jobb (17.00) kommer grabbarna (Tobias, TC och Robin Gejhed) och hämtar mig . Därefter skall vi åka till Hörby och spendera och njuta av att vi är lediga och att Tobias föräldrar är i Spanien, med andra ord är det FF. Ikväll blir det förhoppningsvis bara en myskväll med god mat. Även planera inför fredagen, då vi ska fira Tobias 19-års dag. Måste också nämna att det är jätte roligt att Mr Gejhed ska följa med till baksidan av Skåne och stanna där ända fram till söndag, det kommer bli riktigt gött.

Nu står pappa utanför och tutar, måste kila!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0