GOD KVÄLL

08.00-09.45 började första delen i nationella prov - engelska B och 10.00-10.40 började andra delen. Ska bli intressant och se hur det gick, antagligen som jag förväntar mig!? Därefter hade vi svenska lektion där vi skulle skriva en analys om vår uppgift vi hållt på med under en månad, och för en gång skull blev jag färdig samma dag och lämnade in det direkt- utan att läsa igenom det. 

13.00 var skolan slut  och jag och Julia cyklade hem till mig (trötta, irriterade, varma och sletna) och slängde oss på varsin madrass i solen där vi njöt och snackade skit. Älskar att umgås med Julie!  Medan jag låg och sov, löste Julia alla korsord i tidningen och tränade sin hjänan en aning. När jag vaknade blev vi hungriga och lagade Kasslerwook med bulgur á la Emmie och Julia. Fruktansvärt gott!  

17.30 åkte jag iväg till Rydebäck för att träna handboll. Träningen var lugn och tråkig, allt för att ladda inför helgens turnering i Göteborg. För första gången på 3 år (förutom skånelaget) ska jag spela en handbollscup med juniorer, det är något jag verkligen saknat och längtat efter! Åh vad jag längtar.

21.00 är klockan nu, och jag sitter nyduschad med en big smoothie och en banan framför datorn och spanar runder. Dock är jag besviken på J som fortfarande inte skrivit ett inlägg sedan 26 april. Sorligt? Nu ska jag krypa ner under täcket, smälla igång Cinderella story (som jag aldrig kommer tröttna på) och prata i telefon med darling.


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0