GOD KVÄLL

Igår när Tobias äntligen kommit hem till mig skulle vi bara "vila ögonen" och mysa en stund, men vi båda lyckades somna och vaknade en timme därpå och eftersom vi båda var väldigt hungriga och hade ingen ork i kroppen bestämde vi oss för att hoppa över vår joggingrunda i Järavallen. Istället agerade vi kockar och lagade mat tillsammans, baconlindad kycklingfilé med nypotatis och massa tillbehör. MUMS!

     Efter maten tog vi en dusch, därefter satte vi oss i trädgården och njöt av solens sista minuter, sedan kom Robin och Fredrik och gjorde oss sällskap. Vi mumsade på kladdkaka, drack kaffe/te, spelade kort och tittade på tv (Sanningens ögonblick som Fredrik absolut inte fick missa) därefter bestämde vi oss för att ta en kvällspromenad, det slutade med att vi gick till en Turkaffär och köpte chips och läsk. Sedan gick vi hem till mig och placerade våra kroppar vid köksbordet och spelade kort, igen!

     Nu är klockan snart 23.30, jag och min älskling har precis myst ner oss under täcket. Datorn passar inte riktigt in i vår myskväll, därför avslutar jag mitt inlägg med att kvällen var mycket trevlig och jag fortfarande är överlycklig att Tobias kom hem till mig idag och fick mig på andra tankar. Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0