FÖRDELAR OCH NACKDELAR

Som ni kanske läst tidigare har jag äntligen tagit tag i mitt liv och besökt körskolan en gång och börjat övningsköra hemma med mina föräldrar. Efter många "nära döden upplevelser", mycket skratt, skrik och motorstopp går det faktiskt bra! Har till och med varit ute på motorvägen och dominerat. Men att köra med båda föräldrarna, som säger olika saker i olika bilar har sina för och nackdelar!

Det bästa med att köra med pappa

- Att han har automatare

- ATT DÄR INTE FINNS NÅGON KOPPLING I BILEN

- Att inte behöva vara rädd för att få motorstopp och bli förbannad

- Att slippa mammas gnäll och skrik när jag får motorstopp


Det bästa med att köra med mamma

- Att slippa se pappa sitta livrädd sidan om
 - Att slippa se på när pappa håller ett stadigt grepp om handbromsen

- Att slippa när pappa blir nervös och svettas

- Att få växla (det är jag grym på)

- Att bilen är mindre än pappas

image583 image583


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0