Vår dag

Lördag morgon
Jag gick upp tidigt för att hinna träna och sola,
vilket jag älskar att göra på morgonen.
När jag kom hem hade T redan vaknat till liv.
Det första han sade när jag kom in i rummet var:
Grattis på 14-månaders dagen älskling. Låt mig få vara din
många månder till.

Efter en härlig dusch åt vi pannkakor och varma bär till frukost.

Lördag eftermiddag
Efter en mysig morgon med god frukost åkte vi till Oxie,
för T skulle spela match.

Lördag kväll
Eftersom mamma och Roger inte skulle vara hemma under
kvällen planerade myslördag - vilket det blev.
Vi eller jag orkade inte laga mat, så T fick välja - pizza (romantiskt).
Det var iallafall riktigt gottoch vi njöt av våra pizzor till Melodifestivalen,
tända ljus och massa mys. Därefter åt vi glass med kolasås och började
titta på Prison Break säsongen.

Lördag natt  (ca 02.45)
Jag
: Men hallå, vart ska du?
Tobias: Jag måste hämta Prison Break säsongen och se ett avsnitt till.
Mina ögon höll på att trilla ut, jag blev arg och drog kudden över huvudet
och somnade medan han låg vaken in på morgontimmarna och tittade på PB.

   image346


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0