Toppen torsdag

Morgon:
Åt en super god frukost till solens härliga strålar. Därefter satte jag mig vid datorn och skrev klart danskaarbetet och ett annat arbete. Känns skönt att ha det avklarat. Satt även och kollade resor, hur svårt som helst att bestämma var, när och hur? HJÄLP.

Eftermiddag:
Gick ner i stan med mamma, satt på uteserveringen på Speakers Corner och åt lunch, njöt av både sol och god mat (ryggbeff). Gick vidare mot vår "nya" gågata och tittade i affärerna. Lyckades hitta en läcker klänning på Olofsson, nya trosor - alltid bra att ha och hårfärg. Jag fick även ett samtal idag, från Gläntan. Nu har jag äntligen fått ett extra-helg-sommarjobb och jag är överlycklig. Ska dessutom hämta ut lönen imorgon och hur fint är inte det såhär efter påsken och kommande födelsedagar.
Josefins tjejmiddag och Tobias fyller 19 år.

Kväll:
Juliaälskling kom hem till mig vid 17.30 tiden, hon färgade mitt hår och hjälpte mig att bara nytto-godis (proteinbars). Därefter hade mamma dukat fram kvällsmat, äggmackor, the och tända ljus. Myspys. Sedan spelade vi kort (som vi nästan alltid gjorde under vår uppväxt) och några minuter senare kom Robin och Carl hem till mig. Vi drack kaffe i mängder, snackade skit och smygkollade lite på American pie. Trevlig kväll, tack kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0