Tomt

"Det bästa som finns är att vakna upp bredvid dig älskling"

Morgon:
Klockan 07.56 hoppade jag på tåget mot Landskrona, efter en extra natt
hos min älskling. En timme senare stod jag hemma i hallen, svettig som ett häst
(med vinterjacka i sommarvädret) och en väska på 120 kilo.
Men det var de värt.

Eftermiddag:
Fick ett sjukt samtal som faktiskt förstörde hela min dag och denna person gjorde mig väldigt besviken. Trodde jag betydde mer för dig än ett rykte, men tydligen inte. För att inte göra något allt för dumt, bakade jag nya protein bars som jag sedan åt och njöt av tillsammans med en kopp te och matte-boken. 

Kväll:
Efter att jag ätit middag och pratat med mamma (som jag inte träffat på fyra dagar) gick jag bort till fysiken och tränade bort alla mina bekymmer. Riktigt skönt! När jag kom hem satt mamma och moster och mös med kvällsmat och skitsnack, alltid roligt att lyssna på släkt-problem m.m.

Nu:
Sitter nyduschad i sängen med datorn i knäet och har precis pratat med Jotta i telefon, roligt att höra din röst. Saknat dig kompis! Precis bredvid mig står en proteinshake med smak av tropiska frukter och väntar på att drickas. Nu ska jag alldeles snart sätta igång Prison Break säsongen och mysa innan min
älskling ringer och säger godnatt till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0