Tisdag

Morgonen började bra. Trots att det var lite snö kvar och
ganska kallt - var solen framme.
När jag kom till skolan vände mitt härliga morgonhumör till
ett rent helvete och jag kände mig som en djävul.
Vår tidning som var planerad i minsta detalj blev absolut inte som vi tänkt oss och typ helt förstörd och ful. Efter mycket skäll och skrik på varandra fick vi en vecka till på oss att fixa till den. Tack.

Min eftermiddag blev en lyckad eftermiddag. Tidningsproblemet löste sig
och en timme senare var vi alla vänner igen (typiskt tjejer). Dagen fortsatte och
blev bara bättre och bättre. Vi hade riktigt roligt och därför gick tiden snabbt.
Helt plötsligt var dagen slut. 
När jag kom hem till min bostad i Nyhamn slängde jag min direkt på soffan
med filten över huvudet. Mitt under mitt försök att vila ringde mobilen och
helt plötsligt fick jag klara besked om att jag ska prov-jobba 4 dagar under påsklovet. Så jävla ball.

Efter det samtalet kunde jag inte somna om så jag promenerade bort till Fysiken tidigare än planerat och tränade hårt och länge. Fan vad jag älskar att träna! Därefter följde jag med Roger och köpte Herbalife i Häljarp.
Jag kan härmed förklara att nu börjar mitt nya liv.
Jag ska få den kropp jag länge längtat efter och jag ska få det snabbt.


Kvällen
är här och nu ska jag ta mig själv min fruktsallad och gå in på mitt rum,
tända mina ljus och parkera mig i min nybäddade säng och
vänta på att "i huvudet på Gynning" ska börja. Därefter ska jag knarka lite Prison Break och bara mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0