Pilates

image354
Som ni kanske läst tidigare skulle jag egentligen ner i stan och
fika med Rebecka och Klara, men eftersom R inte hade pengar så
blev det lunch och fika hemma hos mig istället. Klockan var ca halv ett när det
 ringde på dörren, en trött och yr Rebecka stod utanför
- med den guldige halsduken.
Därefter kom Klara. Vi fikade och drack te/kaffe tills vi höll på att kräka. 
Men det var de värt för det är inte varje dag jag träffar Klara.
Saknar faktiskt dig!

När R och K gått hem pluggade jag lite matte, för att slippa göra det imorgon!
Bra intiativ. Därefter lagade jag mat,
kycklingwok med cashenötter, fruktansvärt gott.

Halv sex promenerade jag ner till Fysiken, solade tjugo minuter och
därefter var det dags för pilates.
Blandade känslor, det var riktigt skönt och avkopplande -
men inte jobbigt eller ansträngande.
Det var iallafall en kanon avslutning på min kanon onsdag.
Nu sitter jag här med en proteinshake med smak av tropiska frukter och
hemlagade protein bars framför tv och är riktigt laddad inför
Grey´s anatomy och lite Prison Break avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0