Jag har ett problem

När min storebror bodde hemma förde han ett jävla liv från morgon
till morgon. Han lekte gitarrkung på nätterna och spelade musik för hela
grannskapet på dagarna. Jag vaknade ständigt mitt i natten, bankade i väggen,
skrek och blev helt hysterisk för att han väckte mig. Jag ringde till och med på hans mobil från mitt rum för att få tyst på fanskapet. Nu vaknar jag varje natt, och saknar faktiskt hans oljud. Eller inte saknar, men det har varit en del av mitt liv att bli störd och nu, nu är det helt tyst (nästan jobbigt tyst faktiskt).
Mitt problemet är alltså att jag vaknar på nätterna (ca 03.00) och
väntar på att han ska spela gitarr för mig.

image359


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0