I skolan

e: Kan du blogga eller?
r: Det har jag ju gjort, om helgen.
e: Ja,det är tisdag idag. Dessutom var den tråkig.
r: Men Emmie det är så mitt liv ser ut nu, mitt fest liv.

Det är tisdag morgon vilket betyder att vi sitter på medialektion,
lika aktiv som alltid = gör saker vi absolut inte ska eller borde göra.
Wiven vår gamle lärare har precis berättat hela sitt liv för mig och cykel-becky,
om hur han flyttade från Landskrona till Alingsås under 40 år och nu kommit tillbaka. Jätte intressant?
Har försökt få tyst på honom ett bra tag, men lyckas inte. Han pratar precis som vi är jätte intresserade av hans liv eller som om han varit stum i tjugo år och äntligen fått tillbaka talförmågan. Stackare, du skulle bara veta att jag sitter här och bloggar om dig! Mer idag, ska snart intervjua Anna Zachrisson om medieprogrammet och sedan är det lunch rast. Därefter har vi spanska och psykologi med Brittan.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0