God kväll

Min dag började givetvis med skola, endast två lektioner idag - två meningslösa sådanna. När skolan var slut bestämmde jag min för att gå hem och njuta av det fina vädret. 40 minuter senare stod jag hemma i hallen med vinterjackan på, svettig men nöjd. När jag kom hem satte jag mig direkt och började plugga matte och gjorde klart pyskologin och där satt jag fram tills maten var färdig, mammas super wook (hur gott är inte det liksom?) Efter maten slängde jag mig på soffan och tittade på Top model reprisen, lyckades somna och vaknade av att jag hade solen mitt i fejan.


Kvällen har jag spenderat på Fysiken. Började med att sola, sedan pilates och avslutade med att cykla en mil. Nöjd. Jag älskar verkligen dagar som denna. När man kan njuta av ledighet och koppla av istället för att stressa och må dåligt. Att sluta med handbollen i Höör är något av de klokaste besluten jag gjort och jag ångrar mig inte. Saknar visserligen tjejerna, ni är guld allihop.


Har precis pratat i telefon med Julia, skönt att prata ut plus att hon förstår och håller med. Julia, trots att vi inte umgås lika mycket nu som vi gjorde under hela vår barndom, så vet jag att jag alltid kan vända mig till dig och att du alltid finns vid min sida. Det är vänskap.


Nu ska jag koka mig en kopp the och göra mig en fruktsallad, krypa ner under täcket och titta på underbara Grey´s Anatomy. Saknar min kärlek vid min sida, hoppas du har det bra i Ystad älskling.
Jag älskar dig Tobias ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0