Dagen

Morgon
Jag vaknade tidigt, som alltid. Vad gjorde jag då?
Jo jag satte igång Prison Break och väckte Tobbe.
Där låg vi avsnitt efter avsnitt och stirrade, till slut tog jag tag i det.
Stängde tvn, gjorde frukost, slängde på mig kläder och skällde lite på Tobias.

Eftermiddag
Därefter gick vi ner i stan en runda för att jag skulle försöka hitta något
lämpligt att ha på min kropp på Lindas 18-års fest.
Jag njöt mer av vädret än av Landskronas kläder, faktiskt.
Men jag lyckades hitta ett par jeans och en snygg topp till det.
Därefter gick vi hem och kröp ner under fliten och mös till PB.

Kväll
Jag och Tobbeälskling har ätit middag hemma hos Pappa Leif ikväll.
God mat och trevligt sällskap. Tack för en mysig kväll pappsen!
Nu har Tobias lämnat mig för att åka hem till Hörby och vidare till Jönköping
för att stirra på bilmässa. Roligt?
Själv sitter jag ensam i min säng, med datorn i knäet och tycker fruktansvärt synd om mig.
Men nu ska jag krypa ner under täcket, äta nötter och titta på Prison Break.

Imorgon
Ska provjobba från 10-17
Därefter ska jag på släkt-träff och äta påskmat och någon gång under kvällen
kommer min bil-nörd tillbaka och pussar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0