Utan Tobias

Fredag eftermiddag och skolveckan är slut, avklarad och ja över.

Jag är handbollsledig hela helgen och jag ska shoppa, festa

och ha roligt. Trots det är jag faktiskt inte nöjd, för den bästa personen

i hela världen - tobias, kommer inte vara vid min sida.

Mot min vilja ska han/måste han praktisera hela helgen i Ystad.

Så nu kommer vi inte träffas på sex långa dagar.

Grattis och trevlig helg älskling!


Dagen kommer se ut på följandevis;

1. jag ska ner i stan och fika och köpa lite behövliga saker.


2. jag ska gå bort på Fysiken och träna, träna, träna.

(om jag inte blåser bort på vägen dit)?


3. jag och mamsen ska hem till min moster, träffa kusinerna och äta middag och
göra iordning hemligheter och överraskningar till Johans 30-års fest.


4. jag ska hem till min kära rebecka och passa hennes lillasyster
Nicole Richie. Får kanske även träffa en bekant av den manliga könet där hemma.
Det blir säkert en lekfull, rolig och mysig kväll.

image289


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0