Go' morgon

image304Idag startade jag dagen med att grillas i solariet tjugo minuter och därefter körde jag ett hårt träningspass nere på Fysiken, vilket var väldigt skönt och behövligt - både för kropp och knopp! 

Nu i eftermiddag ska jag alldeles snart åka till Väla med mamma och shoppa, alltid roligt, speciellt när detta förbannade väder inte har något annat att erbjuda än regn, blåst och storm!

Kvällen kommer bjuda på party, god mat, massa cider och trevligt sällskap både med släkt och vänner. Först blir det först 30-års fest i Häljarp hos min kusin och därefter åker antagligen taxin hem till Landskrona och då bjuds det på 18-års fest. Jag tror och hoppas att det kommer bli en kanon kväll, trots att vädret är fruktansvärt.

Nu ska jag kolla Sverige-Norge matchen, äta frukost och dricka kaffelatte. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0