Bye Nyhamn

Jag måste faktiskt hålla med om att jag är sanslöst dålig på att blogga,
jag lovar att jag ska förbättra mig och jag lovar att ni inte kommer bli besvikna.
Emmie Westerlund välkommen tillbaka till blogg-världen.

En nerstoppad förkyld emmie med datorn i knäet är vad jag bjuder på ikväll.
Onsdag idag, vilket betyder att halva skolveckan har passerat och
det tror jag att vi alla är tacksamma för.
Idag har jag pluggat danska och matte nästan hela dagen, därefter
tränade jag ett långt pass på fysiken (behövligt) sedan stod det middag
på bordet när jag kom hem. Kan det bli bättre?
Mer ikväll har jag varit en runda inom vårt nya hus som håller på att byggas
och valt tapeter och dyligt, trots att det är minst tre månader tills vi flyttar,
längtar jag riktigt mycket redan! Det kommer bli kanon plus att det 
är nära till allt, med andra ord säger jag med glad röst "hej då Nyhamn" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0