Dagen

igår var en jätte mysig dag.
Jag och Rebecka umgicks från tidig morgon till sen eftermiddag,
därefter skulle jag egentligen åka till Höör och träna.
(Men eftersom tågen var inställda, fick jag åka hem igen).
När jag kom hem, ringde jag till Robin och tvingade honom att följa med ut
och powerwalka. Efter att vi gått Landskorna runt, hämtat Rebecka och
handlat grönsaker och dippa gick vi tillbaka hem till mig och tittade på film,
pratade skit och hade det mysigt på mitt lilla rum, som var bastu-varmt..
Just det, Rebeckis sov över hos mig och det är alltid lika mysigt.
Idag tog jag ledigt från skolan eftersom jag var tvungen
att fixa lite personliga saker, plus att jag ska spela borta match ikväll
och måste åka tidigt från stan. Så därför var det inte lönt att cykla iväg
på en cykel som inte ens går att låsa upp!?
Istället kom Robin med frukost och höll oss sällskap någon timme,
vi kollade igenom 25 res-kataloger och åt kladdkaka.
Nu har jag precis slängt ut Rebecka och Robin, sitter här framför datorn och
äter en av mina favorit-rätter och är jävligt stressad! Men jag lovade Ratty att
skriva blogg idag så jag är typ tvungen att skriva.

Match mot Dalhem ikväll,
håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0