Allt om helgen

Herregud, jag vet inte riktigt vart jag ska börja,
min helg har varit helt amaaaazing!
Därför bjuder jag er på en smaskig sammanfattning.

Fredag; Efter skolan kom pappa Leif och hämta mig, körde mig
hem till Badhusgatan där min prins till pojkvän fortfarande låg som en
klubbad oxe i sängen och sov. Efter tusen pussar och ett antal väckningsförsök
fick jag äntligen upp honom.
     Framåt eftermiddagen bjöd vi hem Rebecka och Robin på fika
(hemmabakad kladdis och negerbollar) och kaffe/te. Vi snackade
om allt mellan himmel och jord och det bästa av allt var att Tobias
och Robin blev typ -bästa vänner på mindre än 2 minuter. Skoj!
     Efter en lång fika körde R och R hem och bytade om, hämtade pengar
och fräschade upp sig inför kvällen- Jag bjöd dem på mat och därefter
åkte vi alla till Höör eftersom jag skulle spelade match. Riktigt roligt
att Landskrona folket följer med till mitten av skåne för att kolla på handboll.
     När vi kom hem var klockan ungefär 21.00 och då bestämde vi oss för 
att dricka öl/vin och spela spel. När klockan närmade sig 05.30 hoppade
vi ner i sängarna och somnade.

Lördag; Vaknade tidigt, trötta, sletna och lite halvt bakfulla efter fredagens
långa men otroligt roliga kväll. (trots att min pannbiff till storebror förstörde en del).
Under eftermiddagen kom mamma och Roger hem från Göteborg med
massor av fika, så vi satt en lång stund, mös och pratade skit.
     På kvällen åkte vi hem till Robin som bjöd på Taco-kväll, därefter tittade vi på
en jätte dålig film, åt godis och vindruvor!
Ännu en super trevlig kväll med mycket skratt, trots att Rebecka var förbannat
sur och tråkig! Efter några koppar kaffe miss i nassen åkte jag och Tobias hem
till mig, kröp ner under täcket och somnade gott i varandras famn.

Söndag; Gick upp tidigt för att hinna åka till Nova tillsammans med
Rebecka och Robin innan Tobias skulle spela match. Det blev en väldigt trevlig dag
trots att vi inte hade så mycket tid på oss att gå runder och shoppa.
Både jag och Rebecka hittade lite behövliga saker och givetvis åt vi alla Wook utom
 Robin som naturligtvis åt på Mc Donalds (tönt).. 
     Efter Tobias match åkte vi hem till Landskrona igen där vi släppte
av R och R innan vi  körde hem till mig för att avslutade helgen och
den sista dagen tillsammans med film- I am Legend (förbannat bra),
morötter/dipp och massa kärlek.

Tack Tobias för att du är världens bästa pojkvän och
fyller mig och mitt liv med kärlek, glädje och lycka.
Tack Rebecka för att du är världens bästa kompis och gör dagarna till det bättre.
Och tack Robin för att du har blivit bästis med Tobias och för att du är en
super rolig kompis som har båda fötterna på jorden - men huvudet i komedivärlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0