Torsdag

Idag var det en lugn dag i skola (08.20-12.05) därefter följde jag med Julia hem.
Vi gjorde fruktsallad med nötter, slängde oss på soffan och tittade på fantastiska Disney Channel. Tro det eller inte, men det blev även lite plugg till Top Model reprisen.
     Framåt kvällen hämtade mamma mig, först åkte vi och handlade mat och därefter lekte vi kockduellen i köket. Jag lagade kycklingfilé, sallad och keso och hon gjorde hemlagade hamburgare med klyftpotatis. Enligt mig så är jag vinnaren! Skulle egentligen åka en runda till huset och packa upp/in saker, men det röstades ner ganska snabbt igen. Själv tycker jag att det är rätt skönt med tanke på att jag har träningsvärk från topp till tå.
     Mer ikväll händer inte speciellt mycket, sitter här i soffan och tittar runt i vår lägenhet. Den är väldigt tom och det ekar när man säger "ah", lite hemskt faktiskt, men samtidigt är det riktigt nära till vi flyttar ifrån baksidan av Landskrona och tillbaka till den västra sidan. Nu blir det myspys framför tvn med mamma och Roger resten av kvällen, säkerligen te i mängder och en och annan nöt.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0