SÖNDAGMYS

Idag flög jag upp ur sängen och väckte givetvis min stackars pojkvän direkt. Som alltid hade jag lysande planer och idéer om hur vi skulle njuta och avsluta veckans tråkigaste dag, söndag, och det otroligt fina vädret. Vi åt tidig frukost och ringde vi TC som stod färdig och påklädd utanför Tobias en timme senare. Därefter åkte vi tre till Malmö och fixade present till Kjoi (ute i god tid för en gång skull) och shoppade även till oss själv - alla åkte hem med varsitt par sunglasses och Tobias lyckades även hitta ett par riktigt snygga skor till studenten och andra evangemang då man absolut måste se snygg ut om fötterna. Efter en mysig dag med grabbarna i Malmö väntade grillad kyckling, klyftpotatis och sallad hemma i Hörby så vi åkte hem med hungriga magar och njöt av maten i trädgården. Kvällen avslutades hemma hos Kjoi med kaffe, the, vindruvor och choklad. Riktigt mysigt och en perfekt avslutning på en perfekt helg. Dessutom var det Pretty Woman på tv och det passade verkligen utmärkt till vår perfekta kväll, det tyckte iallafall jag och K. Grabbarna såg också lyckliga ut med varsin chips-skål i knäet.
Tack mina vänner för att vi hittat tillbaka till varandra igen ♥


Kommentarer
Postat av: Kjoi

Tack själv.

2008-04-22 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0