Söndag

Hur var gårdagen?
Hos Josefin var det jätte trevligt, god mat och trevliga, goa tjejer. Massa snack om både djupa saker, gamla minne och skvaller! Tack för en kanon kväll Jossigirl.
Hemma hos Ida var det lika trevligt, släkten Westerlund var samlad! Julia bjöd på dans och Linus Nileskog var lika full som vanligt. Killarna lekte coola, tjejerna var snygga och Tobias var ännu snyggare. Tack för igår Ida ♥
Nöjd?
Så nöjd som man kan bli.
Nattmat?
Absolut. Tobias åt delikatess mackor, medan jag åt en hel låda vindruvor och en skål med, givetvis, nötter.
En fråga?
Varför skriker man "alla i landskrona är horor"?
Konstaterande?
Att en viss person är och kommer alltid vara mytoman. Stackare!
Hur mår du idag?
Fruktansvärt! Skyller faktiskt på Lotta (löken). Hennes förbannade fel.
Vad ska du göra idag?
Först ska jag ta tag i mitt liv! Försöka äta frukost (om jag inte spyr) sen ska jag duscha (om jag inte svimmar). När jag är klar med de projekten är det dags att ta på sig jobb-kläderna och promenera till Gläntan för att jobba.
Hur är vädret?
Ljuvligt.
Vad har du på dig?
Mys-shorts och Tobias skjorta.
Frisyren?
Trasig knorr mitt på huvudet, knullruffs?
Vill ha?
Pannkakor med varma hallon/blåbär och en kopp te.
Vad ska du göra nu?
Krypa ner under täcker, väcka min pojkvän och mysa.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0