HEY

I onsdags åkte Mamma och Roger på minisemester och kvällen avslutades med en tjej- och Grey´s kväll tillsammans med Julia och Linnéa, som dessutom sov över här. Vi fick även trevligt sällskap av Lotta en stund efter hon slutat jobba, när hon ätit upp halva mitt kylskåp, druckit kaffe och ätit morotsmuffins cyklade hon hem igen. Så söt.


Torsdag morgon började med att vi alla tre satt länge och åt frukost - givetvis drack vi the i mängder innan vi cyklade till skolan, efter två lektioner var skoldagen slut och klockan var endast 12.00. Jag och Julia cyklade hem till mig och slängde oss direkt i varsin solstol och pluggade och fikade i det fina vädret. Därefter lagade vi mat, det blev kycklingfilé med "sommar-sallad" (enligt Julia). Riktigt, riktigt gott. Efter maten gick J hem för att packa ny väska eftersom hon skulle sova här ännu en natt och när hon kom tillbaka gick vi ut och powerwalkade- typ landskrona runt? Två timmar därefter satt vi nyduschade i soffan med kvällsfikan framdukad och "A walk to remember" i dvd:n. Myspys!


Äntligen är fredagen här, men vart är det fina vädret? Hallå?

Ingen skolan idag, gudomligt skönt faktiskt. Hela eftermiddagen kommer spenderas på Gläntan, där jag ska jobba och tjäna pengar. Ikväll någongång kommer Tobias hem till mig efter två dagar i Göteborg, saknar honom otroligt mycket och längtar efter dina goa pussar älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0