Hej

Vaknade och steg upp otroligt tidigt denna fredagmorgon (fråga mig inte varför?) men jag var iallafall på stålande humör, vilket jag har varit hela veckan faktiskt. Det måste vara på grund av: 
1. Att vi har flyttat

2. Att vi fått internet

3. Jag har umgåtts med Julia darling, nästan, hela veckan

4. Spelat kort en hel eftermiddag med J, R och M

5. Våren och det fina solvädret är här

6. Tobias är här
Jag satte mig direkt vid köksbordet, åt frukost och pluggade. Det har inte hänt sedan åren på Albanoskolan, vilket var för sådär tio år sedan. Men det är aldrig sent att chockera andra människor, speciellt min mamma som höll på att svimma när hon såg mig sitta där på en stol och dricka te med skolböckerna framför mig.

     Efter skolan i fredags stod min taxibil utanför, vi åkte direkt till Tina där Tobias klippte sig. Hans gulliga långa hår med lockar flög runder i salongen, Tobias satt cool-lugn medan jag höll på att svimma. (Ni vet hur det är när man är van att en person har långt hår och helt plötsligt bestämmt sig för att klippa av det). Resultatet blev riktigt lyckat och helt plötsligt såg min älskade pojkvän fem år äldre ut. Haha!

     Vid två tiden åkte vi till Väla för att på ett nytt försök försöka hitta något i dess 106 butiker. Vi båda lyckades bra, det blev ett par jeans, kalsonger, födelsepresent till både Josefin och Tobias, smycke och annat smått och gott min garderob skrek efter.

     När vi kom hem till Landskrona och Fröjdenborgsgatan slängde vi oss på soffan och vilade lite, mest för att det är så mysigt. Kvällen avslutades med att Roger kom hem från Finland och amazing mat, det vill säga - Grillat kött, klyftpotatis, sallad och vitlöksbröd. Efter en suverän måltid som smakade helt fantastico slängde vi oss åter på soffan och tittade på bland annat Så ska det låta och Talang 20008. Väldigt underhållande program som dessutom bjöd på mycket skratt denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0