Hej

Idag har det varit en Emmie- och mamma eftermiddag och dagar som denna är verkligen uppsakattade och mysiga. Speciellt när mamma-mu är på rätt humör och vädret är underbart! Först åkte vi till Helsingborg och åt middag, super gott, därefter åkte vi till IKEA och spenderade resten av tisdagskvällen. Inhandlade massa saker till vårt nya hem, vårt underbara fina hus som jag redan älskar och längtar efter. Och på tal om flytten så är det inte många dagar kvar nu, 4 bara 4 dagar kvar.


Nu sitter jag här i soffan, trött och har ont i fötterna (har gått i fel skor, för länge) och tycker ganska synd om mig själv för att Tobias inte är här bredvid mig. Jag väntar OLIDLIGT på att Prison Break säsongen skall börja, men första ska jag titta på det nya Cashmere mafia, dricka the och äta nötter.


Tack för mig
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0