GOD KVÄLL

Första dagen denna veckan är inte riktigt avklarad, men delvis. Det som står på schemat nu är att stänga datorn, göra mig en kopp the och slänga mig med stora ögon framför tvn och njuta av Prison Break.
Inga nötter - slut med det.

     Klockan 07.56 hoppade jag på tåget från Höör till Landskrona, trött som en pungråtta och sleten som en uteliggare, för att inte skrämma en del av Höörs befolkning slängde jag på mina nyinköpta solglasögon och somnade på tåget med snook-livet är underbart i öronen. 40 minuter senare stod Roger på parkeringen i Landskrona och hämtade mig och när jag kom hem hade mamma dukat fram frukost. Nyköpta bullar och ägg, det var så gott och gjorde mig genast piggare och gladare.

     Klockan 10.05 mötte jag upp Juliararing utanför mitt hus, cyklade (för en gång skull) till skolan. Mediakunskap, spanska och en halv samhällslektion, därefter var skoldagen över och vi cyklade hem. Väl hemma satte jag mig direkt och började plugga psykologi i väntan på att maten skulle bli färdig och helt plötsligt kom bror Daniel instormande från trädgården. Där satt vi hela familjen och åt middag vilket inte var igår och ganska trevligt faktiskt - trots att Danne var skäggig och ovårdad som en tomte!

      Efter maten satte jag mig framför datorn och pluggade vidare och när jag kände hur ögongen korsade sig och rumpan värkte då bytade jag genast om till träningskläder! Jag plockade fram mina nyköpta och knappt använda löparskor och stoppade mp3:n i örat och kom hem en timme snare. Hur skönt som helst, varför har jag inte sprungit ute innan? Jävla Fysiken.

     Nu sitter jag nyduschad framför datorn med min proteinshake med smak av tropiska frukter och skrattar åt mamma och Roger som försöker sätta upp tavlor. Dem är inte speciellt överens om man säger så, roligt att titta på dem iallafall. Som sagt, nu ska jag stänga ner datorn och göra mig redo för PB.
 Jag älskar och saknar min Tobias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0