FEST

Tidigt idag åkte jag och min darling ner i stan för att se om jag kunde hitta något snyggt att ha på mig på på kvällens fest. Tanken var egentligen att hitta ett par skor som matchade min nyköpta klänning, men givetvis lyckades jag inte hitta ett par skor med liknande färg! Och när vi ändå var nere stan passade vi på att gå en snabb sväng inom Gröna Lund och Olofsson, väl inne på Olofsson hittade jag en snygg klänning som min underbaraste köpte till mig i "kärleks-present" och själv köpte jag ett par röda pumps från Esprit, som jag länge kollat på. De är dö läckra och de passade riktigt bra till klänningen också!

Vad händer ikväll?
DET ÄR KJOIS 20-ÅRS FEST

image480

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0