En sång

Titta vad jag hittade när jag vände upp och ner på mitt rum.
Hahaha! Förlåt, men jag är tvungen, det var verkligen tider det här.

Jag vill vara din Margareta
Vi vill vara som dig, tomtenisse.
Du é vår allas festprisse.
Fast dina ögon är små,
när vi ska ut och gå på våra upptåg.

Vart ska vi sova inatt?
Efter Emmies fnatt, så ska hon spy inatt.
Det blir som vanligt en pöl, när hon har druckigt öl.
Du är på G ikväll en riktig krökarsmäll.
Nu blir det som vanligt igen,
men vi är ju vana att torka upp din bana.
Ditt krökarhue.

Fångad av en stormvind
Hon dricker sina TC natten lång.
Sen é hon så jävla på gång och hon sjunger
allsång kvällen ut.
Sen börjar hon med DISCO! Diskutera vi får
alltid höra mera. Men det får ju fler m.m med.

Jag vill bo i en svamp
Hansson är en lite skit,
som gillar mycket sprit.
Pojkar här, pojkar där.
Vi vet inte vart hon är.
Tack för ikväll. inget gnäll,
du är så jävla snäll.

Går och fiskar
Cajsa krökar på, aaaaah.
Och tar en piss i de blå.
Toaletten får ta skvätten, aaaahh.
Om hon nu hinner dit - jävla skit.

Like a virgin
Ellan é vår virgin, heey!
Vi bugar och bockar för hon.
När hon triiiiiilla, gick det illa, i trappan din.
Hon heter Eleonore och hon är 15 år.

Älskade ängel
Vart ska man börja, dododo.
Det finns så mö, dododod.
Hon é vårt busfrö, dodod.
Det är vår Linnéa, dododo.
Hon super hit och dit, hon é vår stora elit.
Hon är så ung, dododo.
Hon är vår vallgravskung, dododo.

Itsy, bisy, teenie, weenie
Hon é vår jossipussyhottihotti,
ögon bara korsikorskors.
En liten hundkorg hon däckade i.
Hon gillar kukilikukargubbiligubbar,
gamla som stubbar.
En riktigt stjärna men på att supa måste du träna.

Made by Linnea & Josefin
Midsommar 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0