emmiewesterlund

Alltså, nu har det gått för långt.
Vissa människor föds med fel, det är verkligen en sak som är säker.
Det börjar med att man är otroligt töntig, sedan blir man ett offer för att en "cool" tjej
behöver en töntig kompis för att känna sig ännu coolare och bättre än offret.
Man gör allt för att den nya "coola" kompisen skall tycka om en,
börjar röka, dricker sig stup fulla i smyg (annars blir det utegångsförbud),
klär sig i kläder som inte passar, raggar på killar som är upptagna, blir en ful, kaxig bitch.
Helt enkelt spårar ut totalt, väx upp ditt patetiska svin.
Den här lilla historian är speciellt riktad till en tjej i vår klass,
tycker faktiskt synd om dig. Du leker en person som inte klär dig för fem öre.
Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta?


Onsdag
Idag har skolan verkligen varit händelserik,
trots att vi bara haft två korta lektioner.
(Everybody loves cat-fight)  Hahah!
Idag har jag tagit det hur lungt som helst,
med tanke på att jag var hemma halv tolv idag, var valet inte svårt.
Hoppade ner under täcket, smällde igång en film och åt mina efterlängtade vindruvor.
Sedan hälsade jag på pappsen och där stod det pannkakor på menyn, inga dålliga pannkakor!
Efter alldeles för månda pancakes fick jag ångest och
var tvungen att sticka ut och springa en runda. Jobbigt som fan, men ack så skönt det är nu efteråt.
Nu är klockan dags för att krypa ner under täcket och kolla tv tills jag somnar!

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahahaha den historien skojar man fan inte bort! stackars lilla flicka som inte har mycket innanför pannan...

2007-09-20 @ 09:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0