emmiewesterlund

Love
- it has so many beautiful faces


Söndag, en sleten sådan!
Klockan är nu, lite över nio och jag är trött som en klubbad oxe!
Helgen har varit kanon, trots att jag inte träffat Tobias alls.
Det kändes så fruktansvärt tomt när jag kom hem efter skolan i fredags och
ingen Tobias var där.
Men handbollen tar mycket tid, både för honom och mig!
Så istället passade jag på att umgås med Julia och Bengan,
Vi tittade på film, eller nej vi hade filmen igång medan vi snackade alldeles för mycket
tjej/skit snack, dessutom käkade vi massor av popcorn och glass.
Super mysigt!
I lördags jobbade jag, väldigt trevligt och massor av glada ansikte!
Det är så himla roligt att titta på alla människor när dom super sig redlöst fulla, dansar och skojar.
Fint är det!
Kom hem åt helvete för sent efter jobb 03.30 och
därför var jag absolut inte människa när klockan ringde 09.00 imorse.
Back to work!
Vad har mer hänt idag?
Jo efter jobb så tränade jag, som fan rent ut sagt!
Låter kanske rent för jobbigt ? Men fy vad nöjd man är efteråt.
Nu orkar jag absolut inte sitta här och bli ännu mer pittögd,
så istället ska jag krypa ner under täcket, titta på film och äta äpplekaka.

Ha det så jävla bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0