emmiewesterlund

Dagens (lejon) horoskop - Aftonbladet
Nu har du effektiva arbetsdagar framför dig,
du riktigt trivs i din arbetsmiljö och den med dig.
Nu blomstrar din hälsa i bästa sundhet.
Låt ingen förstöra ditt fina humör idag.
Le och var glad så kan kvällen ge ja till kärleken
och du kommer att skina som en sol i raraste lycka.
Läskigt att det nästan alltid stämmer in på mig, jävla horoskop!


Andra dagen på höstlovet,
börjar närma sig sitt slut.
Jag gillar inte alls att tiden går såhär fort,
visst har jag haft det roligt och det har varit full rulle hela tiden.
Jobbade fram till fyra igår, åtta minuter senare satt jag på bussen
mot tågstationen och en timme senare var jag framme i Höör.
Spelade match mot Dalhem igårkväll - Vinst med åtta mål.
Jävla go seger, dessutom spelade vi alla bra OCH det var
skit roligt att spela. Längesedan jag kände glädje för handbollen faktiskt,
men det vände igår och det är riktigt skönt.
Stressade för att inte missa mitt tåg, och en timme senare hämtade mamma
mig på tågstationen i Landskrona. Somnade som en klubbad oxe därefter.

Nu sitter jag (efter en lång & stressig jobbdag på Baggens) hemma vid min dator
och väntar på maaaat. Därefter skall jag åka till Höör för att träna, sedan
hem till min underbara älskling. Stannar i hörby fram till fredag eftermiddag!
Vad händer mer under lovet fröken Westerlund?
Onsdag; Shopping, därefter skall jag och T åka till Malmö för att träffa min familj,
äta mat, bowla och ha det skoj.
Torsdag; 10 månader med älsklingen
Fredag; Hjälpa Therese och flytta och därefter åker vi hem till mig.
Inte riktigt som jag tänkt att mitt lov skulle se ut, tyvärr men,
jag får iallafall umgås med T och det är de bästa!
Kom ner på Baggens på fredag, för då jobbar jag!

Nu kallade mamma, dags att fylla magsäcken. Mums!
Ha det bra gott folk, vi höres när vi synes.
/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0