emmiewesterlund

När du inte är här älskling. . .
Min hud brinner efter dina beröringar,
min själ längtar efter din närhet.
Jag känner ensamheten smyga sig på.
Jag blundar och drömmer mig bort,
och fantasin tar mig till dig.
Där jag med fjäderlätta fingrar smeker din kind.
Jag blundar och känner dina varma
andhämtningar mot min hals.
Du viskar ömhetens ord i mitt öra,
alla de fina, vackra ord som jag vill höra.
Jag vet att du inte kan vara hos mig alltid,
och när du inte är vid min sida är saknaden enorm.
Jag försöker på nytt blunda och
ta mig till drömmarnas land.
Där vi för alltid kan gå hand i hand.
Jag älskar dig baby ♥
image190


Kommentarer
Postat av: tobbe

älskar dig baby

2007-11-20 @ 10:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0