emmiewesterlund

Såja, här slänger jag in onsdagens inlägg!
Positivt; Klarade matteprovet med goda marginaler.
Negativt; Tjockt psykologiarbete, svenskaläxa "hur man botar en fanatiker"
och textkomunikations uppgift. Jag förstår mig inte på er lärare?
                                                        - Ni är absolut inte mina favoriter, det ska ni veta.
Sitter nu som en tung gädda framför datorn, smygkollar lite på One three hill också faktiskt
men borde egentligen slänga huvudet rakt ner i min svenskbok, men så blir det inte,
för jag orkar inte. Trött på läxor, trött på inlämningsarbete och trött på grupparbete.
Jag behöver höstlov och det behöver jag nu!
Idag är jag handbollsledig, men det betyder inte att jag
ska ligga på soffan hela dagen/kvällen,
utan nu ska jag ta tag i mitt liv och gå ner och sola, därefter springa en runda. 
Jag vill liksom inte sluta som Rattlaren, databeroende till tusen, får ångest om 
hon glömmer blogga, kollar bilddagboken i timmar och väntar på att folk ska 
skriva till henne på msn (måste nämna att hon har 20 pers på msn-listan). 
Frågan är då om Rattlaren har ett liv? 
Svaret är då; Ja det är väl klart att hon har, men det livet lever hon framför sin dator.
Hahahaha :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, så jävla ljuvligt!

2007-10-25 @ 23:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0