emmiewesterlund

Torsdag-söndag har jag givetvis spenderat med älsklingen.
Och den har varit precis lika mysigt, underbart, perfekt och roligt
som alltid annars.
Torsdag; Skola fram till tolv, ner på Baggens för att få mina jobbtider (höstlovet),
käkade emmiepannkakor, tränade och därefter hämtade Tobias mig. Mysmysmys!
Åkte hem till T, duschade, åt god kvällsmat och därefter kröp vi ner i sängen och
somnade gott till tvn.
Fredag; Sov länge, sedan var det fullrulle fram till tjugo i fem då vi skulle
ta bussen till Eslöv för att spendera kvällen tillsammas med Jonte & Anna.
Bowling, dricka, god mat, idol, dricka och singstar med världens bästa sällskap!
Hade du en lyckad kväll? STÄMMER, fast jag kom sist på bowlingen!
Lördag; En väldigt mysig morgon, låg kvar länge i sängen och gosade.
Därefter tvingade jag Tobbe att följa med ut och powerwalka, så blev det! 1 timme & 20 min.
Verkligen ingen dållig runda! Har dock aldrig hört en vuxen
människa gnälla/klaga så mycket. Haha.
Efter det blev det bara myyyys resten av dagen. Vilket jag verkligen älskar!
Söndag; Gick upp tidigt, åt en god frukost! Sedan var det dags för samling.
Spelade match idag mot Helsingborg, gick rent åt helvete. Första förlusten!
20-24 Faaaaan.

Nu har jag varit hemma ungefär tre timmar, saknar redan Tobbe hur mycket som helst.
Så brukar det väl vara när man är riktigt förälskad?
Nu ska jag hålla mamsen sällskap till ett av hennes favoritprogram
 - ensam mamma söker! Naaw, mysmys!
Skola imorgon, verkligen inte mysmys men dock något som måste göras, tyvärr!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har!
Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0