emmiewesterlund

"Emmie, jag är jävligt trött på din bananblogg"
Jag får kanske lyssna på Juliararing och börja blogga flitigare?

Vecka 42
Måste listan
måndag; Spanska redovisning.
tisdag; Psykologi uppgifter, börja läsa engelskboken
onsdag; Matteprov & Textkomunikation uppsats.
torsdag; Engelska översättning + text, läsa svenskboken.
fredag; Textkomunikation läxa & trafikant läxa.
Jävligt less på detta nu, inte en enda ledig dag från läxor/redovis/prov!
Tack som fan älskade lärare.
(En vacker dag kommer jag slänga böckerna i huvudet på er och
sedan springa iväg och gömma mig)

Oday
Vanligtvis är onsdagar min "vilodag" som min kära mamma har döpt det till.
Men denna onsdag har absolut inte varit någon vilodag,
snarare väldigt händelserik från morgon till kväll.
Dagen startade förjävligt, vårt första prov i matematik b, 
därefter hade vi engelska med mullvaden som givetvis
drygar till sista minut av lektionen.
Dagen avslutades med Textkomunikation då jag skrev klart
min jävla uppsats om "mitt eget språk"
Mamma Eva hämtade mig efter skolan, stirrade iväg för att hämta ut ännu en ny cykel.
(Undra hur länge man får behålla den jävla cykeln)
Nog om cykeltjuvar, min nya cykel är iallafall skrik röd och
då menar jag verkligen skrik röd, det var tydligen monarks nya höst färg!
 Haha, inte dumt alls.
Cyklade som en gudinna ner till frissan för att klippa av kaluffsen, fint!
Sedan hem till pappsen för att hälsa på, blev dock inte lika mysigt som jag tänkt mig
utan fulekalle (hund) förstörde kvällen genom att kissa på mig. Haha 
Nu sitter jag nyduschad i sängen, givetvis en kopp te bredvid mig och
skolböckerna ligger och stirrar i sängen - och där kan de strirra länge för jag tänker inte
öppna dem iallafall. Små kollar lite på Grey´s också faktiskt!

Ha det kanon gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0