emmiewesterlund

Måste bara nämna två saker som hände i skolan igår.
Inne på engelska-lektionen
Ingvar:  Rebecka, vill du svara på fråga 7?
Rattlaren: Hm, jag tror att det är good.
Ingvar: Fel, det är faktiskt well.
Rattlaren: Fan! Där satte du mig.
(Ännu ett bevis på att Rattlaren säger saker innan hon tänker efter, 
men du är iallafall i fin form och det gillar jag)

Skol-kontrakt (lång historia) .
Jag och Julia skrev ett kontrakt, tvingade Rebecka och skriva på
så från och med idag (tisdag) måste det följas!
- missade inlämningar/läxor (den kommer rattlaren åka på)
- skolk (den kommer jag åka på)
- förseningar(och den kommer givetvis Julia åka på)
- Hoppa över prov
Den som bryter mot en regel får böta 20 kronor och den som hoppar
av kontrakten för böta 50 kronor/person - vilket betyder att jag kommer bli rik
                                                                           och rebecka fattig.
                                                                             
Tisdagen är avklarad och jag fick lämnat in mina psykologi uppgifter i tid,
behöver alltså inte böta något (yesyes). Dagen har varit otrolig seg,
känns i hela kroppen att jag är ordentligt skoltrött. Men trots en seg dag
har jag och julls skrattat som fan, speciellt på psykologi lektionen. Hahah!
På tal om Julia så har hon äntligen skrivit sitt första inlägg i sin blogg
(som hon haft en månad). Feta applåder till dig!
Nu sitter jag flitigt framför datorn, dricker kaffe latte och äter clementiner i mängder.
Inte dumt alls faktiskt!
Rattlaren ringde precis och ändrade mina kvällsplaner, så det blir ingen träning idag!
Istället blir det film mys med R och R :) 

Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0