emmiewesterlund

I vissa tillfälle vill man bara rulla in sig i mattan och kalla sig för kåldolme.
Eller helt enkelt låsa in sig i en garderob, kanske?

fredag, lördag & söndag
Fredag eftermiddag (efter skolans slut) åkte jag och lunchade med pappsen,
därefter körde han mig till tobbelito, han dock komma hem före honom!
Det var iallafall helt underbart att få krama och pussa på honom efter fem långa dagar.
Mer om fredagen, tobbe spelade match - vinst!
Lördag åkte in till Nova Lund med Tobias familj, shoppade lite och
sen åkte vi och kolla när Tobbe spelade match med juniorerna.
Efter det åkte vi hem, och sen kom Joseph!
På kvällen hämtade vi Julia på tågstationen i Lund,
åt äcklig mat på en äcklig resturang (haha), tur att bion var skit rolig iallafall
(supersugen). Fan vad vi skratta.
Älskar att umgås med Julls, du är kanon - mer än kanon faktiskt!
Vaknade tidigt på söndagen, trött som en golvad oxe men dock laddad inför min match.
Vann matchen med 15 mål, personlighen spelade jag skit dåligt,
men vi vann och det var fint som fan!
Efter matchen fick jag massa hejdå pussar av älsklingen,
åkte hem till äckel landskrona och käkade på Baggens med familjen.
Trött, sliten, mätt och ensam hoppade jag ner under täcket och
somnade gott till Björnbröder 2.  Älska Disney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0