emmiewesterlund

Fredag morgon; Startade dagen med vårt nya individuella val idag.
Jag hade tydligen valt danska, kommer inte ihåg det själv ?
Men fan vad roligt det var och som pricken över i:et har vi endast
lektioner på fredagar och hemarbete på måndagar.
Det tackar jag för, nu slipper jag "försova" mig varje måndag morgon :)
Annars var det lungt och coolt i skolan idag, en liten lektion texk med Jamis,
därefter elevrådsmöte och spanska.

Fredag ettermiddag; Direkt efter skolan åkte jag hem och slängde mig 
rak lång på sängen och somnade. Vaknade av att Cpdanne var i fin form,
spelade musik för hela grannskapet. Därefter käkade jag lunch med pappy 
och sen handlade vi lite mojs. Senare under dagen har jag tränat (som vanligt) 
och solat. Efter en dejlig dusch käkade jag goooood middag.
 
Fredag kväll är mitt uppe i idol-stimmet och jag sitter
helt laddad framför tvn med kaffe latte, naturgodis och vindruvor.
Dessutom har jag Kung Rogge som sällskap, och det är inte dumt!
Jag lovade mig själv att aldrig kolla på idol efter att Daniel åkte ur för
en vecka sedan, men som vanligt sviker jag mig själv.
Men, jag måste endå hålla med om att kvällens program bjöd oss tittare på
massa känsla och kärlek eller iallafall till mig!
Amanda Jensen - Halleluja hela vägen in i hjärtat. 
(åh yes jag är idol nörd från topp till tå)


Känslan av att veta att Tobias är på väg hem till mig,
gör mig varm i hela kroppen.
Skynda dig älskling, jag saknar dig hur mycket som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0